Biežāk uzdotie jautājumi

Preču pasūtīšana

Kā es varu pasūtīt preci?

Lai veiktu pasūtījumu, dodieties uz sadaļu "Preces suņiem", izvēlieties nepieciešamos produktus un spiediet "Ielikt grozā". Lai noformētu pasūtījumu, Jums jādodas uz sadaļu "Jūsu iepirkuma grozs" (labajā augšējā stūrī) un jāspiež "Noformēt pasūtījumu".

Sekojot instrukcijām, Jums būs jānorāda pasūtījuma saņemšanas adrese, piegādes veids un izvēlētais pasūtījuma apmaksas veids. Izvēloties maksāt ar maksājuma karti, Jums būs jānorāda kartes maksājuma detaļas.

Pēc veiksmīgas pasūtījuma veikšanas, Jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu.

 

Vai visas preces ir pieejamas pasūtīšanai?

Mēs cenšamies nodrošināt, ka visi mūsu mājaslapā norādītie produkti ir pieejami nosūtīšanai nākošās dienas laikā. Atsevišķos gadījumos, kad prece nav pieejama, mēs Jums par to paziņosim.

Vai es varu mainīt vai atcelt savu pasūtījumu pēc pasūtījuma veikšanas?

Ja vēlaties papildināt savu pasūtījumu pēc pasūtījuma veikšanas, sazinieties ar mums un iespējams mēs var;esim palīdzēt un papildināt sūtījumu ar visām Jūsu izvēlētajām precēm.
Ja vēlaties atcelt savu pasūtījumu pēc tā veikšanas, sazinieties ar mums un mēs to atcelsim!
Diemžēl mēs nevarēsim kompensēt izdevumus par preču piegādi pēc pasūtījuma veikšanas.

Pasūtījumu piegāde

Vai MilkyZoo var piegādāt preci ārpus Latvijas?

Jā, ar priekšapmaksu mēs preci Tev piegādāsim arī Ziemeļkorejā. MilkyZoo gan neuzņemas atbildību par muitas aktivitātēm un papildus ievedmuitas nodevām. Ja preci jāpiegādā ārpus Latvijas, iesakam sazināties ar mums!

Kas piegādās manu sūtījumu?

Kad Jūsu pasūtījums būs uzmanīgi un skaisti iepakots, piegādi nodrošināsim mēs paši vai mūsu partneri – Venipack, DPD vai Omniva.

Ja pasūtījums jānogādā ārpus Latvijas, piegādi nodrošinās FedEx.

Kādas ir piegādes izmaksas?

Piegādes izmaksas līdz savām durvīm un izmantojot Omniva pakomātus vari apskatīt sadaļā “Preču piegāde”.

Jebkurā gadījumā preci Tu vari saņemt bez papildus piegādes izmaksām, ja atnāc pie mums ciemos uz Cēsu ielu 18, Rīgā, LV-1012.

Kādi ir iespējamie piegādes veidi?

Preci iespējams saņemt sekojošos veidos:

  •    - Ar kurjeru uz norādīto adresi;
  •    - Uz Omniva pakomātiem;
  •    - Uz vietas, atbraucot ciemos pie mums.
Cik ilgā laikā mans pasūtījums tiks piegādāts?

Mūsu kurjeriem piemīt ātras piegādes īpašības!

Standarta gadījumā prece tiks nogādāta Jūsu rokās 48h laikā, taču mēdz būt gadījumi, kad iespējamas piegādes nobīdes līdz 72h.

Ja vēlaties preci saņemt 24h laikā, norādiet to pasūtījuma laikā un saņemiet to pie mums Cēsu ielā 18, Rīgā, LV-1012.

Ja Jums ir ārkārtas gadījums un preci nepieciešams saņemt īsākā laikā, sazinieties ar mums un mēs meklēsim situācijas risinājumu, lai Jūsu mīlulis nepaliktu bez kārotā!

Ja prece nav pieejama noliktavā, piegādes laiks var aizkavēties līdz 5 dienām, taču šie ir reti izņēmuma gadījumi.

Vai ir iespējams izsekot savu sūtījumu?

Jums ir iespēja uzzināt sava sūtījuma statusu savā profilā pie sadaļas “Pēdējie sūtījumi”.

Kādā veidā es saņemšu sūtījumu?

Saņemt sūtījumus vienmēr ir tik patīkami!
Jūsu pasūtījums tiks nogādāts uz Jūsu noradīto adresi vēlamajā laikā pēc tam, kad mēs to uzmanīgi iepakosim mūsu speciālajos un drošajos iesaiņojumos.
Kurjers Jums zvanīs pāris minūtes pirms piegādes, lai pārliecinātos vai saņēmējs ir uz vietas.

Dažreiz piegādes laikā notiek kļūdas par kurām mēs jau iepriekš ļoti, ļoti atvainojamies! Mēs noteikti strādāsim pie tā, lai šādas kļūdas tiktu novērstas cik vien tas iespējams.

Kas notiks ar manu pasūtījumu, ja nebūšu uz vietas piegādes laikā?

Ja nebūsiet uz vietas, nesatraucieties! Sūtījums nonāks mūsu ofisā Cēsu ielā 18, Rīgā, LV-1012, kur Jūs to varēsiet izņemt jebkurā laikā bez papildus samaksas.

Diemžēl par atkārtotu piegādi būs jāveic papildus samaksa!

Vai piegādes laikā man būs jāparaksta kādi dokumenti?
Jā, piegādes laikā Jums būs jāparaksta pasūtījuma saņemšanas dokuments.
Vai es drīkstu mainīt piegādes laikus?

Jūsu ērtības ir mūsu prioritāte Nr.1!

Jā, Jūs drīkstat mainīt piegādes laiku 12h pirms piegādes veikšanas. Sazinieties ar mums, lai mainītu piegādes laiku!

Citi jautājumi

Kas notiek, ja pasūtījums nav noliktavā?

Mēs darīsim visu iespējamo, lai preces, kas tiek piedāvātas mūsu e-veikalā, vienmēr būtu pieejamas 48 stundu laikā. Neskatoties uz mūsu lielo ieguldījumu, dažreiz preces tiek izpirktas un tās vairs noliktavā nav pieejamas. Ja tā notiks, (jau iepriekš ļoti atvainojamies) mēs sazināsimies ar Jums un darīsim visu iespējamo, lai prece pēc iespējas ātrāk nonāktu pie Jūsu mīluļa!

Vai es varu atgriezt preci, ja mani tā nepamierina?

Jā, 14 dienu laikā Jūs drīkstat atriezt mums preci bez papildus samaksas.

Vairāk par to sadaļā “Preču atgriešana”.

Esmu saņēmis produktus, kurus neesmu pasūtījis. Kā man rīkoties?

Ja esat saņēmis produktus, kurus neesat pasūtījis, mēs jau iepriekš ļoti atvainojamies un šādā gadījumā lūdzam nekavējoties sazināties ar mums, lai saņemtu sev un mīlulim vēlamās preces!

Norēķini

Vai es varu veikt samaksu piegādes laikā?
Jā, mēs nodrošinām iespēju veikt samaksu piegādes laikā.
Vai es drīkstu norēķināties izmantojot skaidru naudu?

Jā, Jūs drīkstat veikt samaksu skaidrā naudā piegādes brīdī, iepriekš to norādot pasūtījuma veikšanas laikā.